Jak oceniać?
Jak pracować z uczniem nadpobudliwym?
Motywacja kluczem do sukcesu.
Aktywizujące metody nauczania.
Jak kształtować własny wizerunek?
- Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
- Ocenianie kształtujące.
- Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
- Uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się.
- Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły.
- Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej.
- Wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła.
- Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
- Budowa koncepcji pracy szkoły.
- Praca z uczniem młodszym.
- Praca z uczniem zdolnym.
- Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny internet .
- Projekt edukacyjny w szkole.
- Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym.
- Rodzice są partnerami szkoły.
- Nauczyciel 45
- Szkoła promuje wartość edukacji.
- Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole.
- Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich.
- Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.
- Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
- Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?
- Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.
- Bez uprzedzeń – kwestie podejmujące problem dyskryminacji.
- SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
- DIAGNOZOWANIE OSIĄGNIĘĆ SZKOLNYCH