1. Jak oceniać?
  2. Jak pracować z uczniem nadpobudliwym?
  3. Motywacja kluczem do sukcesu.
  4. Aktywizujące metody nauczania.
  5. Jak kształtować własny wizerunek?
  6. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
  7. Ocenianie kształtujące.
  8. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
  9. Uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się.
  10. Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły.
  11. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej.
  12. Wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła.
  13. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
  14. Budowa koncepcji pracy szkoły.
  15. Praca z uczniem młodszym.
  16. Praca z uczniem zdolnym.
  17. Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  18. Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny internet .
  19. Projekt edukacyjny w szkole.
  20. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym.
  21. Rodzice są partnerami szkoły.
  22. Nauczyciel 45
  23. Szkoła promuje wartość edukacji.
  24. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole.
  25. Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich.
  26. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.
  27. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły?
  28. Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?
  29. Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.
  30. Bez uprzedzeń – kwestie podejmujące problem dyskryminacji.
  31. SEKSUALNOŚĆ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
  32. DIAGNOZOWANIE OSIĄGNIĘĆ SZKOLNYCH